Vad är Cloudscan?
Vi har tagit fram en lösning som gör att du enkelt kan digitalisera dina papper och göra de tillgängliga i alla dina enheter (dator, mobil surfplatta mm) så att du sedan kan återsöka dessa genom att “googla”.
Cloudscan löser dessutom två stora problem:
- Du gör dig av med pappersdokument som idag lagras i olika pärmar och på olika platser så att de är svåra och tidsödande att leta bland.
- Du gör dina avtal, fakturor, certifikat och andra viktiga dokument tillgängliga mobilt genom att Cloudscan lagrar dessa åt dig i molnet.
Cloudscan är en molntjänst som gör det möjligt att från din kopieringsmaskin eller nätverksscanner göra dina pappersdokument helt digitala och sökbara. Cloudscan tolkar innehållet i dina dokument och gör all text sökbar från datorer, smartphones och läsplattor. Cloudscan har genom sitt unika upplägg med Google och Googledrive fullständig backup av alla inscannade dokument.
Våra fördelar
- Lätt att använda.
- Billigt.
- Miljövänligt.
- Låga uppstartskostnader.
- Enkel uppstart.
- Du söker i dina dokument på samma sätt som du söker på internet – “googlar”.
- Backup på dina pappersdokument.
- Möjlighet att kunna skanna PDF:a.
- Tillgänglighet till dina “papper” även när du inte är på kontoret.
- Enkelt att dela dina dokument med arbetskamrater.
- Avtalshantering med möjlighet att få en påminnelse när det är dags att omförhandla dina avtal.