Vi kan förvänta oss lite extra felanmälningar på måndag

Kristianstad kommun kommer byta sin Safecomserver i helgen. Detta kan innebära att vi får vissa problem med inloggningar på våra maskiner på måndag. Vi hänvisar till deras helpdesk i alla ärenden. Ingen får ta emot någon felanmälan från deras slutanvändare!

 

Trevlig helg,

 

/M

Vuln!! Path it now!!

Vuln!! Path it now!!<br />

Hej,

 

Då vi har en del störningar i visa rutiner är det mycket viktigt att vi får ordning på detta!!

Jag vill därför att alla avvikelser och problem hanteras öppet här på Intrat. Det gäller allt från reservdelar, leverantörer, leveranser, servicebesök. försäljning långa svarstider i telefon OSV.

Det är för att vi måste bli bättre och det blir vi inte om inte allt kommer upp i ljuset.

 

/Micke

Hej,

Jag har idag fått att ett möte kommer att äga rum då villkoren inte uppfylls gällade b.la. åtgärdstid.

 

Det gäller KM just nu och jag vill veta vilka problem som gör att vi inte klarar åtgärdstiden. Jag förväntar snabb återkoppling av minst samtliga “Kristianstad” teknikerna direkt här på Intratat. JAg vill gärna ha synpunkter av Annika och Alex Oxå.

 

/Micke

Hej,

Vi har en praktikant i Ronneby några timmar om dagen fram till den 26/2. Han heter Majd och kommer främst att vara med Khaled.

 

Ha det,

 

M

Hej!

När ni är ute hos kund och inte har programvara med er på sticka så har jag lagt en liten dold länk på vår förstasida längst ned där ni kan ladda ner dca.

Det är strecket som är inringat som är länken.

Ett tips är att öppna anteckningar som administratör så kan ni editera och lägga in kunds specifika id.

Hej,

Jag har idag förlängt avtalet med Karlskrona Kommun så det löper till Maj 2019.

 

/Micke

Hej,

Sen en vecka är även skärmarna i verkstan i Kristianstad på plats.

 

https://drive.google.com/file/d/0B8vlTWuTj4DJQ2lrRVprN3RXM0NldmpCT0Y1UU52eDk4bnJB/view?usp=sharing

Nu ligger det ett leveransdokument under internt/filarkiv på vårat intra. Detta ska vara ifyllt och underskrivit av kund på samtliga maskiner som levereras. Det är den tekniker som levererar som är ansvarig för att dokumentet är ifyllt och inscannat i serviceportalen.

 

Gäller från nyss,

 

/Micke

Hej!

Har fått en förhandsversion av fw som vi kan använda till kunder som vill kunna vika tjockare papper i sadelviken på x4 och x7.

Detta tillsammans med senaste Universal printer driver. Testade här i ronneby på både win och mac igår och det fungerade.

Firmware ligger på ftp.

/Benny