Cloudscan

Vad är Cloudscan?

Vi har tagit fram en lösning som gör att du enkelt kan digitalisera dina papper och göra de tillgängliga i alla dina enheter (dator, mobil surfplatta mm) så att du sedan kan återsöka dessa genom att ”googla”.

Cloudscan löser dessutom två stora problem:

  • Du gör dig av med pappersdokument som idag lagras i olika pärmar och på olika platser så att de är svåra och tidsödande att leta bland.
  • Du gör dina avtal, fakturor, certifikat och andra viktiga dokument tillgängliga mobilt genom att Cloudscan lagrar dessa åt dig i molnet.

 

Cloudscan är en molntjänst som gör det möjligt att från din kopieringsmaskin eller nätverksscanner göra dina pappersdokument helt digitala och sökbara. Cloudscan tolkar innehållet i dina dokument och gör all text sökbar från datorer, smartphones och läsplattor. Cloudscan har genom sitt unika upplägg med Google och Googledrive fullständig backup av alla inscannade dokument.

Våra fördelar

  • Lätt att använda.
  • Billigt.
  • Miljövänligt.
  • Låga uppstartskostnader.
  • Enkel uppstart.
  • Du söker i dina dokument på samma sätt som du söker på internet – “googlar”.
  • Backup på dina pappersdokument.
  • Möjlighet att kunna skanna PDF:a.
  • Tillgänglighet till dina “papper” även när du inte är på kontoret.
  • Enkelt att dela dina dokument med arbetskamrater.
  • Avtalshantering med möjlighet att få en påminnelse när det är dags att omförhandla dina avtal.