Hej,

Vi har träffats på fredagsmötena de flesta av oss iaf.

Detta är vad vi ommit fram till:

Ronneby:

Avtal skannas direkt när dessa påskrivna direkt av säljarna.

Uppstartsdokument ska finnas med på alla SMB leveranser.

Städning på måndagar mellan kl 8-10. (denna kommer jag att flytta till fredagar mellan kl 15-17) som vi kommer att ha som kontorstid för båda kontoren.

Återbesöksskön är för stor (det ska göras ett snabblager med relevanta delar utanför innerportarna på samma sätt som Kristianstad har gjort).

Det finns ingen bestämmd plats för reservdelar som kommit, Vi tar fram en sådan plats och meddelar den för samtliga.

 

Kristianstad:

Leveranserna måste bokas minst 3 dagar helst 5 dagar innan för att teknikerna ska få en rimlig möjlighet till en bra leverans.

Leveranserna ska gå på utsatt tid är den bokad till kl9 ska vi vara på plats några minuter innan kl9.

Alexander ska beställa delarna med kundensnamn på. När delarna kommit lägger Alexander tillbaka jobbet i den vanlig kön med notering om att delarna kommit.

Jonas röjer en plats för inkommna reservdelar under skrivbordet. Denna får inte användas för annat, MO håller koll.

Utställningen ska det bli ordning på MO bokar med MS och DH.